Cursus Reizen met het Openbaar Vervoer

Gepubliceerd op: 8 februari 2024 13:55

Voor sommige mensen is het al wat langer geleden dat ze gebruikmaakten van het openbaar vervoer. Heb je moeite met reizen met het openbaar vervoer of vind je het allemaal een beetje overweldigend? Dan kun je meedoen met de cursus Reizen met het Openbaar Vervoer. Door deze cursus van drie bijeenkomsten te volgen, waarvan de laatste een oefenreisje in de praktijk, blijkt het vaak allemaal mee te vallen.

In drie bijeenkomsten word je wegwijs gemaakt in het reizen met het openbaar vervoer. Van het aanschaffen van een vervoersbewijs tot het plannen van een reis. In de laatste bijeenkomst wordt het geleerde in de praktijk gebracht door een stukje met de bus en trein te reizen. “Wat een gezellige middagen. Ik kijk uit naar het proefreisje. Dan ga ik oefenen met de automaten op het station en de samenreiskorting op de OV-chipkaart zetten.” Lea (74 jaar)

Aanmelden
Wil je meedoen aan deze cursus? Dan kun je je aanmelden door te mailen naar ov-ambassadeur@ervaarhetov.nl of door te bellen naar 038 – 45 40 130.

Data: Woensdag 14, 21 en 28 februari 2024
Tijd: 13.30 – 15.00 uur