Glazenhuis Ootmarsum

Gepubliceerd op: 4 juli 2023 09:30

Glazen Huis Ootmarsum zet zich in voor negen goede doelen, waaronder de bibliotheek Ootmarsum. Daar zijn we natuurlijk superblij mee. De bibliotheek Ootmarsum gaat aan het einde van dit jaar naar ’n Emter. De verbouwing is inmiddels in volle gang. De opzet van de bieb wordt heel anders, want deze krijgt een breder maatschappelijk karakter.

Het is niet enkel meer een uitleen van boeken en muziek, maar het wordt ook een plek van hulp, informatie-uitwisseling en ontmoeting. De grootste wens van het bestuur van de bieb is om een Smartbord, laptops en dergelijke aan te schaffen.

Het Glazen Huis is vanaf woensdag 30 augustus tot en met zondag 3 september. Tijdens die dagen wordt er van alles georganiseerd om zoveel mogelijk geld in te zamelen. Je vindt alle informatie op www.glazenhuisootmarsum.nl of op hun Facebookpagina Glazenhuis Ootmarsum.

We hopen uiteraard op een goede opbrengst.