Resultaat 21 - 30 (van 45)

• Nieuwe tarieven per 1 januari 2024 Bekijk details

30 november 2023

Vanaf 1 januari 2024 passen we ons tarief aan voor het standaard abonnement naar €50,- per jaar. De overige tarieven blijven gelden als voorheen. Voor de jeugd t/m 17 jaar blijft het gratis.

• Laatste nieuws 'n Emter Bekijk details

30 november 2023

Er wordt hard gewerkt aan de nieuwe locatie van de Bibliotheek Ootmarsum. Binnenkort wordt gestart met verven, verlichting, afwerking interieur en daarna de inrichting. We hopen in februari officieel en feestelijk te openen. Maar daarover volgt later uiteraard meer informatie.

• Cadeautip! Een cadeaubon voor een bibliotheekabonnement Bekijk details

30 november 2023

Wie geef jij een Bibliotheek Cadeaubon tijdens de feestdagen?

• Openingstijden tijdens de feestdagen Bekijk details

30 november 2023

De feestdagen komen eraan! Tijd om met een goed boek op de bank te kruipen. Zorg dat je op tijd je boeken binnen hebt, want we hanteren tijdens deze decemberdagen speciale openingstijden.

• Nieuwe vacature: Leesconsulent Bekijk details

10 november 2023

We zijn op zoek naar een collega leesconsulent in Denekamp! Ben jij iemand die enthousiast wordt van boeken en jeugd in combinatie met het onderwijs? En wil je graag werken in een inspirerende omgeving? Lees dan snel verder!

• Leestip: De Camino wint NS Publieksprijs Bekijk details

9 november 2023

De Camino van Anya Niewierra heeft de NS Publieksprijs 2023 gewonnen en mag zich het 'Boek van het Jaar' noemen! Een betere leestip kun je niet krijgen, want maar liefst 34% van de 106.914 stemmen ging naar dit boek!

• Cursus Dagelijks Gebruik van de Computer Bekijk details

8 november 2023

Doe je ook mee aan de cursus Dagelijks Gebruik van de Computer? Je leert kennismaken met de basishandelingen bij het gebruik van een computer zoals informatie zoeken via Google en internetbankieren.

• Boekbespreking Sonny Boy in de Bibliotheek Bekijk details

1 november 2023

In november is het Heel Nederland Leest. Onder het motto ‘Eén boek, duizend gesprekken – een goed boek brengt gesprekken op gang en verbindt lezers met elkaar’, geeft Bibliotheek Dinkelland dit jaar ‘Sonny Boy’ van Annejet van der Zijl cadeau. Leescluborganisatie Senia viert dit feest graag mee en houdt op 27 november van 19.00 - 21.00 uur een open leesclub in Bibliotheek Denekamp.

• Verkiezingskrant in gewone taal nu verkrijgbaar Bekijk details

19 oktober 2023

Op woensdag 22 november 2023 zijn er verkiezingen voor de Tweede Kamer. De Verkiezingskrant in gewone taal is nu verkrijgbaar.

• Computercursussen Bekijk details

19 oktober 2023

We werken steeds meer met de computer. De overheid, de zorg, voor allerlei instanties regel je tegenwoordig alles via de computer en online. Daarom is het handig om hier goed mee overweg te kunnen.

Paginanavigatie