Resultaat 31 - 40 (van 45)

• Kidslab Online Bekijk details

9 oktober 2023

Doe mee met Kidslab van Tetem! Je kunt bij de balie van de bibliotheek een make-it setje ophalen zodat je mee kunt doen met de online workshop.

• Familievoorstelling tijdens Kinderboekenweek Bekijk details

5 oktober 2023

Bij Kulturhus Borne kun je op zaterdag 14 oktober naar familievoorstelling '1 onder 2 kappen'. En de bibliotheek trakteert op een tweede kaartje gratis!

• De nieuwe website is live! Bekijk details

6 september 2023

Op het eerste oog lijkt het misschien hetzelfde, maar dit is het zeker niet. De afgelopen periode zijn we op de achtergrond hard aan het werk geweest om onze website nog beter te maken. En het resultaat mag er zijn, al zeggen we het zelf.

• Bibliotheek is één van de goede doelen Glazen Huis Bekijk details

24 augustus 2023

Aanstaande woensdag 30 augustus start de jaarlijkse goede doelen actie Glazen Huis in Ootmarsum. Eén van de doelen is dit jaar de bibliotheek Ootmarsum die maar liefst 20% van de totale opbrengst zal ontvangen.

• Meld je nu aan voor de nieuwe cursus: REMBRANDT en tijdgenoten Bekijk details

17 augustus 2023

Je kunt je vanaf nu aanmelden voor de cursus Rembrandt en tijdgenoten!

• De Klik en Tik-cursus gaat weer van start Bekijk details

16 augustus 2023

We starten op 4 oktober weer met een nieuwe Klik en Tik-cursus. Heb je nooit of nauwelijks met een computer gewerkt, maar je wilt dit wel graag leren? Dan is de cursus Klik & Tik iets voor jou! De cursus bestaat uit 6 dagdelen en is helemaal gratis.

• Bert gaat met pensioen Bekijk details

21 juli 2023

We hebben vanmorgen in Bibliotheek Denekamp afscheid genomen van onze fantastische collega Bert Jaspers, die vanaf nu van zijn welverdiende pensioen gaat genieten.

• Reportage bibliotheken RTV-Oost Bekijk details

7 juli 2023

De moderne bibliotheek is niet saai en stil, maar een belangrijke ontmoetingsplek voor jong en oud. Onlangs kwam RTV-Oost op bezoek bij onder andere de Bibliotheek Ootmarsum voor een korte reportage over de veranderende rol van de Bibliotheken.

• Glazenhuis Ootmarsum Bekijk details

4 juli 2023

Glazen Huis Ootmarsum zet zich in voor negen goede doelen, waaronder de bibliotheek Ootmarsum. Daar zijn we natuurlijk superblij mee. De bibliotheek Ootmarsum gaat aan het einde van dit jaar naar ’n Emter. De verbouwing is inmiddels in volle gang. De opzet van de bieb wordt heel anders, want deze krijgt een breder maatschappelijk karakter.

• Nieuwe tijdelijke locatie voor Bibliotheek Ootmarsum Bekijk details

7 juni 2023

De Bibliotheek Ootmarsum krijgt een nieuwe tijdelijke locatie tot de verbouwing van de nieuwe bibliotheek aan de Profietstraat, naast basisschool De Meander, is voltooid. Tot en met maandag 26 juni zijn geleende boeken in te leveren in de pop-upstore van het Johannink. Vanaf maandag 3 juli is de bibliotheek te bezoeken in een klaslokaal in het schoolgebouw van De Meander.

Paginanavigatie